Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent
From: Kirill Tšaštšin <[email-masked]>
To: "Marek Meigo - RIT" <[email-masked]>, "infrahanked - RIT" <[email-masked]>, "Toomas Pai - RIT" <[email-masked]>
Cc: "Tuuli-Riin Leinart" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 11:43:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Loovutuseteatis on lisatud manusesse.

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal

From: Kirill Tšaštšin
Sent: Friday, May 30, 2025 3:35 PM
To: Marek Meigo - RIT <[email-masked]>; info <[email-masked]>
Cc: Tuuli-Riin Leinart <[email-masked]>; infrahanked - RIT 
<[email-masked]>; Toomas Pai - RIT <[email-masked]>
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tere!

Parandatud ja lisatud manusesse.

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

From: Marek Meigo - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 30, 2025 2:34 PM
To: Kirill Tšaštšin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tuuli-Riin Leinart <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; infrahanked - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Toomas Pai - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tere

Paraku on vaja ÜVA veelkord ringi teha.

*	lepingus on kokku lepitud, et tasumine käib üks kord kvartalis. ÜVA-l on 
toodud välja kuumakse summa.
*	See on pisem mure, kuid kui juba muuta tuleb, siis võib ka selle korda 
teha. Rendiperiood algab .01.06.2025, siis 48 kuud renti saab täis 
31.05.2029 mitte 01.06.2029

Marek Meigo
varade haldur
Riigi IT Keskus
+372 5697 3244

Sensitivity: Internal

From: Kirill Tšaštšin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 29, 2025 12:36 PM
To: Marek Meigo - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tuuli-Riin Leinart <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; infrahanked - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Toomas Pai - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ok, selge. Minu perekonnanimi on kirjutatud valesti, seega ma ei saanud seda 
e-maili. Aga jah, see on keeruline. 😊

Parandatud ÜVA on lisatud manusesse.

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal

From: Marek Meigo - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 29, 2025 11:02 AM
To: Kirill Tšaštšin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Tuuli-Riin Leinart <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; infrahanked - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Toomas Pai - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Hei!

Sinule ja [email-masked] <mailto:[email-masked]>  aadressile. Lisaks ka 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sensitivity: Internal

From: Marek Meigo - RIT
Sent: Monday, May 26, 2025 9:55 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: infrahanked - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: hankeleping 5-3/25-0105-1 ÜVA

Tere

Saime ÜVA kätte, kuid ÜVA on puudulike andmetega.

Puudub rendiperiood (algus ja lõpp) lisaks rendi igakuiste osamaksete 
suurus.

Vaatasin, et raamlepingu üldtingimustes on need nõuded välja toodud. Palun 
täiendage ÜVA ning saatke uuesti [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Heade soovidega,

Marek Meigo
Varade haldur
Riigi IT Keskus
+372 5697 3244

From: Kirill Tšaštšin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 29, 2025 10:18 AM
To: Toomas Pai - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Marek 
Meigo - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Tuuli-Riin Leinart <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; infrahanked - RIT <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Marek, kellele olete saatnud infot akti täiendamiseks?

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal

From: Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, May 29, 2025 9:19 AM
To: Kirill Tšaštšin < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Cc: Tuuli-Riin Leinart < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Marek Meigo - RIT < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Ed: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not 
click links or open attachments unless you recognize the sender and know the 
content is safe.

Tere

Akti menetluses selgus, et aktil on vajalikke andmeid puudu. Marek Meigo on 
saatnud teile palve akti täiendada.

Palun edastage akt uuesti koos nõutud andmetega.

Lugupidamisega

Toomas Pai
Hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699

Sensitivity: Internal

  _____

Saatja: Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 28. mai 2025 16:37
Adressaat: Kirill Tšaštšin < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Koopia: Tuuli-Riin Leinart < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: Vs: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tere, Kirill

Tänan. Akt on käes ja kooskõlastusringil ja tagastame peatselt 
allkirjastatult.

Lugupidamisega

Toomas Pai
Hangete tehniline spetsialist
Riigi IT Keskus
+372 5818 0699

  _____

Saatja: Kirill Tšaštšin < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 28. mai 2025 14:49
Adressaat: infrahanked - RIT < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Toomas Pai - RIT < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Koopia: Tuuli-Riin Leinart < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: FW: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

ÜVA on lisatud kirja manusesse.

Palume allkirjastada ja tagasi saata.

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal

From: Kirill Tšaštšin
Sent: Friday, May 23, 2025 3:35 PM
To: Tuuli-Riin Leinart < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; RIT infrahanked < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tere!

ÜVA on lisatud kirja manusesse.

Palume allkirjastada ja tagasi saata.

Parimate soovidega

Kirill Tšaštšin

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

From: Tuuli-Riin Leinart < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 1:50 PM
To: RIT infrahanked < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Kirill Tšaštšin < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Hankeleping_Atea AS_arendajate sülearvutite rent

Tere!

Tagstan allkirjastatud lepingu.

Parimate soovidega

Tuuli-Riin Leinart
Hangete spetsialist

Tel: +3726105920
Mob: +372 5853 2227

 <https://t-eu.xink.io/Tracking/Index/alkAAAdWAADcg0YA0>

Atea AS
Reg nr 10088390
KMKR nr EE100050882
Järvevana tee 7b
10112 Tallinn, Eesti
Tel: +372 610 5920
 <https://atea.ee> atea.ee

 <https://www.atea.ee/atea/uudised/liitu-atea-uudiskirjaga/> Liitu Atea 
uudiskirjaga

Atea on suurim IT teenuste ja terviklahenduste pakkuja Põhjamaades ja 
Baltikumis, tegutsedes Norras, Rootsis, Taanis, Soomes, Leedus, Lätis ja 
Eestis. Ateal on 7 riigis kokku 88 kontorit ning ettevõttes töötab üle 8000 
töötaja.
Eestis töötab Ateas üle 70 inimese ning kontorid asuvad Tallinnas ja Tartus. 
Juba neljandat aastat järjest on Atea valitud maailma 100 kõige 
jätkusuutlikuma ettevõtte hulka.

This e-mail (including any attached documents) is proprietary and 
confidential and may contain legally privileged information. It is intended 
for the named recipient(s) only.
If you are not the intended recipient, you may not review, retain, copy or 
distribute this message, and we kindly ask you to notify the sender by reply 
e-mail immediately and delete this message from your system.

Sensitivity: Internal